Search This Blog

Tuesday, August 2, 2016



အမွားေပၚ အမွားဆင့္
------------------------
ကၽြန္ေတာ္ငယ္႐ြယ္စဥ္တုန္းက Seattle က ေလယာဥ္ကုမၸဏီတစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအလုပ္ကရခဲ့တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳတစ္ခုကို ယေန႔ထက္ထိ ကၽြန္ေတာ့္မေမ့ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။
.
အဲဒီေန႔က ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ေနာက္က်ပါတယ္။ ကုမၸဏီကိုကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕မန္ေနဂ်ာက ကုမၸဏီတံခါးဝမွာ မ်က္ႏွာထားတည္တည္နဲ႔ရပ္ေနခဲ့ပါတယ္။
.
မန္ေနဂ်ာကို “ကၽြန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္… ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ပါ” လို႔ အျမန္ေျပာလိုက္တယ္။ မန္ေနဂ်ာက ဘာမွမေျပာဘဲ ေခါင္းညိတ္ျပတယ္။
.
ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ေနာက္က်လို႔ သူစိတ္ဆိုးေနၿပီလို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ထပ္တစ္ေခါက္ေျဖ႐ွင္းျပန္တယ္။
.
“မေန႔ညက ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကိုဧည့္သည္လာပါတယ္။ သူတု႔ိကိုဧည့္ခံေနလို႔ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ရာဝင္ေနာက္က်သြားပါတယ္”
.
ကၽြန္ေတာ့္အေျပာကို မန္ေနဂ်ာက ဘာမွမေျပာဘဲ ေခါင္းပဲညိတ္ျပျပန္တယ္။
.
သူအရမ္းစိတ္ဆိုးေနၿပီဆိုတာ ၾကည့္တာနဲ႔သိပါတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္အစိုးရိမ္ဆံုးအျဖစ္ေပါ့။ ဒီလိုနဲဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ထပ္တစ္ေခါက္ေျဖ႐ွင္းျပန္တယ္။
.
“တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္ေနာက္က်မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲမသိဘူး.. ဒီကေန႔မွ ဘူတာမွာလူေတြမ်ားလိုက္တာ။ သံုးစီးေျမာက္ရထားေရာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ရထားထဲတိုးဝင္လို႔ရေတာ့တယ္…”
.
ကၽြန္ေတာ္ စကားအဆက္မျပတ္ေျပာေနတယ္။ မန္ေနဂ်ာက လက္ထဲကနာရီကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္စကားစကို ျဖတ္တယ္။
.
“တကယ္ဆို မင္း ၃မိနစ္ပဲေနာက္က်တာပါ။ ဒါေပမယ့္ အခု မင္း ၆မိနစ္ေနာက္က်သြားၿပီ။ မင္း ၃မိနစ္ေနာက္က်တဲ့အခ်ိန္တုန္းက ငါ့စိတ္ထဲမွာ ဒီေလာကမွာ ဘယ္သူမဆို မေတာ္တဆဆိုတာေတြႀကံဳရတတ္တာပဲလို႔ ေတြးၿပီး မင္းလစာကိုျဖတ္ဖို႔ မဆံုးျဖတ္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ မင္းအခု ၆မိနစ္ေနာက္က်သြားၿပီ.. မင္းကို ငါ ငါးေဒၚလာျဖတ္မယ္။ ၿပီးေတာ့ မင္းရဲ႕ေျဖ႐ွင္းခ်က္ေတြေၾကာင့္ မင္းဟာ အမွားကိုဝန္ခံတတ္တဲ့စိတ္ လံုးဝမ႐ွိတဲ့သူလို႔ ငါ့ကိုခံစားေစတယ္။”
.
“မဟုတ္ဘူး.. မန္ေနဂ်ာ.. ကၽြန္ေတာ္တမင္ေနာက္က်တာမဟုတ္မွန္း မန္ေနဂ်ာကိုသိေစခ်င္လို႔ပါ” ကၽြန္ေတာ္ဆက္လက္ေျဖ႐ွင္းေနခဲ့တယ္။
.
“မင္းအလုပ္ေနာက္က်တာဟာ တမင္သက္သက္ေနာက္က်တာလို႔ ငါမေျပာခဲ့ဘူး။ ဒီမွာ ေကာင္ေလး.. အမွားလုပ္မိခ်ိန္မွာ ကိုယ္မွားေၾကာင္း သင့္တင့္တဲ့ဝန္ခံမႈဆိုတာ႐ွိရတယ္။ မွားေၾကာင္းဝန္ခံၿပီးရင္ မင္းလုပ္သင့္တဲ့အလုပ္ကို ခ်က္ခ်င္းသြားလုပ္ရတယ္။ ဒါဟာ အမွားကိုအေကာင္းဆံုးဝန္ခံျခင္းပဲ။ အေၾကာင္းအက်ဳိးဆင္ျခင္မ်ဳိးနဲ႔ မင္းလုပ္မိတဲ့အမွားကိုေျဖ႐ွင္းဖို႔ ႀကိဳးစားတာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒီအေၾကာင္းအက်ဳိးက ယုတၱိ႐ွိတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အမွန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ မင္းၿမဲၿမဲမွတ္ထားရမွာက ေျဖ႐ွင္းခ်က္မ်ားေလ အမွားေပၚအမွားဆင့္ေလပဲ” မန္ေနဂ်ာက ေလသံမာမာနဲ႔ေျပာခဲ့ပါတယ္။
-----------

မူရင္းလင့္ -- http://www.85nian.net/rensheng/54798.html

#ႏိုင္းႏိုင္းစေန
.






မဂၤလာပါ... လြင္ျပင္မွ ႀကဳိဆုိပါတယ္....က်ေနာ္ရဲ႕မွတ္စုေလးေတြကုိ စိတ္ဝင္စားရင္ ဖတ္ရႈ႕ႏုိင္ပါတယ္..မွတ္သားႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ၊ ေလ့လာေနဆဲသူမုိ႔ လုိအပ္တာမ်ား ေျပာျပေပးႏုိင္ပါတယ္၊ အကူအညီလုိအပ္ရင္လည္း ေတာင္းႏုိ္င္ပါတယ္၊ က်ေနာ္ကုိ lwinpyin5@gmail.com သုိ႕ဆက္သြယ္ႏုိင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ၀င္ေရာက္အလည္လာတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္......

No comments:

Post a Comment